603 75 76 77
604 75 76 77

 

NONSTOP 24/7

 

Záruční servis

všech typů a značek

Stav zakázky

Na aktuální stav opravy Vašeho zařízení (servisní zakázky) se můžete snadno informovat prostřednictvím níže uvedených telefonních čísel, které jsou vám k dispozici NON-STOP 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.

Před zavoláním na naše servisní linky si prosím připravte následující údaje:

V případě předání zařízení v našem servisním středisku Praha

  • číslo servisního protokolu
    (naleznete jej vpravo nahoře na servisním protokolu, který jste obdrželi při příjmu zakázky v našem servisním středisku)
  • jméno a příjmení příp. název společnosti

V případě svozu zařízení kurýrní službou

  • jméno a příjmení příp. název společnosti
  • datum převzetí zařízení kurýrní službou
  • typ zařízení (např. notebook Acer Aspire)

V případě svozu zařízení servisním technikem, který prováděl zásah přímo u vás

  • jméno a příjmení příp. název společnosti
  • datum svozu resp. datum servisního zásahu u vás doma
  • acer
  • asus
  • benq
  • brother
  • canon
  • dell
  • epson
  • fujitsu siemens
  • hp
  • ibm
  • konica minolta
  • lenovo
  • lexmark
  • lg
  • logitech
  • msi
  • oki
  • panasonic
  • philips
  • samsung
  • sony
  • toshiba
  • xerox

Kontaktujte záruční servis

Telefon: 604 75 76 77

E-mail: info@zarucni-servis.cz

 

O společnosti

Záruční servis je služba poskytováná společností POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o., která se specializuje na servis veškeré výpočetní techniky v oblasti pozáručních oprav. Díky dlouhodobému fungování na trhu mohla ve spolupráci s předními výrobci zavést také službu záruční servis.

 

Servis

Příjem a výdej oprav v servisním středisku

Provozní doba
PONDĚLÍ - PÁTEK (9.00 - 18.00 hodin)

Servis u zákazníka

Provozní doba
PONDĚLÍ - NEDĚLE (24 hodin denně / 7 dní v týdnu)